Hoeveel tijd kost dit?

De samenwerking het plan, de data, dat klinkt wel ingewikkeld. Wat verwacht TheUpHub van de gebouweigenaar en wat van de gebouwgebruikers?

De samenwerking van de gebouweigenaar en de gebouwgebruikers met TheUpHub en TheUpHub leveranciers is erg belangrijk voor een geslaagde EnergieTransitie. We kunnen het niet zonder jullie inzet. Door alle gegevens centraal op te slaan hoeven jullie niet met iedere leverancier een paar keer het rondje te lopen. 

Alle gegevens zijn bekend en worden achterelkaar gezet door de procesregiseur van TheUpHub. De software bepaald de logische stappen en kan aangeven wat de te kiezen routes zijn.

Wie voert het plan uit?

Taken en bevoegdheden, wie is eigenaar van dit proces. Kunnen we succesvol samenwerken? of stokt het bij een processtap waarvan de status maar niet wil veranderen naar “GO NOW”. De procesregisseur neemt de workflows dagelijks door, en verbetert in het platform de processen ook. De kennis van vandaag kunnen we direct toevoegen aan de processtappen van morgen. Hierdoor kunnen we innovaties en samenwerkingen activeren en monitoren. 

 

Geen gedoe, geen tijd en zo laag mogelijke kosten. Vaak gehoorde criteria om te doen wat je moet doen. Wet en regelgeving opvolgen zonder te veel rompslomp. Door gebruik te maken van een procesregisseur in het platform kunnen we de software de baas maken. Makkelijk en goedkoop.

Planning deelnemers The UpHUB

In de tijdlijn van de deelnemers zullen de data en budget op elkaar worden afgestemd. Doordat dit een opvolgend proces is kunnen de deelnemers, kennispartners en leveranciers elkaar hier aanvullen en verder helpen. 

Samenwerken in de keten om duurzaam en eenvoud hand in hand te laten gaan.

Bedankt!

Bedankt voor het invullen van je gegevens. We mailen je met 2 werkdagen je eerste advies voor je energietransitie.